Een job bij OCMW Aarschot betekent werken in een dynamische omgeving, waar de tevredenheid van de burger centraal staat. Een plek waar je inhoudelijk je steentje kan bijdragen en waar je inspanningen bijdragen tot een aangename gemeente om in te wonen. Binnen de functie stellen er zich dagelijks jobinhoudelijke uitdagingen, die je de mogelijkheid geven om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.
Voor jouw geleverde inspanningen krijg je ook heel wat terug: zo kan je genieten van interessante voorwaarden, ook voor starters. Je maandwedde is bijvoorbeeld afhankelijk van je opleidingsniveau en je anciënniteit. Daarnaast zijn er nog andere financiële tegemoetkomingen en bestaan er heel wat extralegale voordelen, zoals vergoeding woon-werkverkeer via openbaar vervoer, fietsvergoeding, ruime opleidingsmogelijkheden en een gunstige verlofregeling.
Wil jij ook je steentje bijdragen om van Aarschot een aangename stad te maken waar het goed is om te leven, te werken en te ontspannen en mee instaan voor een klantvriendelijke en optimale dienstverlening van het OCMW en de stad?
Departementshoofd sociale dienst – Contractueel – niveau A1a-A3a – voltijds (38/38)
Als Departementshoofd Sociale Dienst bij het OCMW Aarschot ben je verantwoordelijk voor de aansturing en het overzicht van alle activiteiten binnen de Sociale Dienst. Je zorgt ervoor dat de dienstverlening efficiënt en effectief is en werkt nauw samen met de algemeen directeur, aan wie je rapporteert. Je bent verantwoordelijk voor een reeks kernactiviteiten om de efficiëntie, continuïteit en kwaliteit van de dienst te waarborgen.
Kernactiviteiten:
Deze verantwoordelijkheden vereisen dat je als coach en teamspeler binnen de dienst otreedt, waarbij je streeft naar een uniforme werking en kwalitatief hoogstaande diensverlening.
Een diepgaand begrip van de werking van de organisatie, relevante wet- en regelgeving is essentieel voor deze rol. Bovendien moet je in staat zijn een brug te bouwen tussen verschillende onderdelen van de organisatie en effectief te netwerken.
Je hebt minimaal een masterdiploma en 4 jaar relevante ervaring. Kandidaten die niet beschikken over een Masterdiploma, maar wel minimum 4 jaar relevante ervaring, kunnen deelnemen aan de selectieprocedure als zij eerst slagen voor een niveau- of capaciteitstest. Daarnaast zijn communicatieve vaardigheden, teamwork, en leiderschapskwaliteiten cruciaal. Deze combinatie van vaardigheden en eigenschappen maakt jou tot de ideale kandidaat om onze sociale dienst naar een hoger niveau te tillen.
Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan de sociale zorg in Aarschot? Solliciteer dan nu online via volgende link: https://www.jobsolutions.be/register/21865-40
OF
Per post t.a.v. Amelia Drera Public – Steenweg Deinze 154 – 9810 Nazareth. Solliciteren kan tot en met 28/10/2024