20/11/2024

Lokaal Bestuur Wetteren organiseert een selectieprocedure voor de aanwerving van een teamcoach Wegen (A1a-A3a) met een aanleg van een wervingsreserve.

Waarom werken voor Wetteren? Lokaal Bestuur Wetteren is een dynamische organisatie, in volle verandering. Met ruim 550 medewerkers bouwen we aan onze gemeente en het welzijn van haar bijna 27.000 inwoners. Wetteren biedt heel wat meer dan de klassieke dienstverlening. 

Jouw verantwoordelijkheden

Als teamcoach Wegen coördineer je en heb je de algemene operationele leiding over team Wegen. Je ondersteunt medewerkers, zorgt voor het behalen van de doelstellingen en bewaakt de rol van het team binnen het departement en de volledige organisatie.
Als teamcoach Wegen beheer en realiseer je samen met je team een kwalitatieve en nette openbare ruimte. Daarbij is er afwisseling tussen de monitoring van het dagelijkse werk en het uitwerken van een visie op lange termijn.

Team Wegen staat in voor het onderhouden van het openbaar domein en het realiseren van riolerings- en wegenisprojecten. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor onze klanten bij werken aan het openbaar domein, bijvoorbeeld door nutsmaatschappijen.

Je stuurt samen met de coördinator Wegen de vakmannen aan die het wegennet onderhouden. Samen met je team werk je aan het opmaken en uitvoeren van een wegenregister. Je team werkt daarbij nauw samen met andere teams die mee nadenken over het onderhoud en de inrichting van het openbaar domein.

Team Wegen is één van de vier teams die onder het departement Stadsontwikkeling vallen, naast de teams Groen, Stadsbeleid en Facilities.

Als teamcoach Wegen werk je onder de leiding van en rapporteert aan de departementsdirecteur Stadsontwikkeling

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een master diploma
  • Kandidaten die niet over een master diploma beschikken, maar wel over een bachelorsdiploma slagen in een capaciteitstest
  • Laatstejaarsstudenten zijn tot het examen toegelaten en leveren het bewijs dat ze aan de diplomavereiste voldoen, uiterlijk op de aanstellingsdatum

Ons aanbod

  • Een voltijdse contractuele aanstelling voor onbepaalde duur
  • De inloopperiode bedraagt 12 maanden
  • Een bruto maandloon tussen € 3.788 (0 jaar) en € 5.331 (12 jaar anciënniteit)
  • Flexibel uurrooster volgens afspraken, afhankelijk van de werking van de dienst
  • Op termijn is er mogelijkheid tot telewerk, in functie van de werking van de dienst
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag (van 7u36’)
  • Een uitgebreid verlofstelsel met 31 verlofdagen en 14 betaalde feestdagen
  • Een gratis hospitalisatieverzekering voor de werknemer. Gezinsleden kunnen aansluiten aan een voordelig tarief.
  • Een haard- of standplaatstoelage
  • Dubbel vakantiegeld en eindejaarstoelage
  • Integrale terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Een fietsvergoeding van € 0,35 per km
  • Mogelijkheid tot fietsleasing
  • Een tweede pensioenpijler van 3 %
  • Gratis vaccinatie tegen griep
  • Ruime opleidings- en loopbaanmogelijkheden
  • Korting bij het boeken van sportkampen voor je kinderen
  • Extra lokale vrijetijdsvoordelen met de UiTPAS
  • Voordelen via de PlusPas (GSD-v).
  • Leuke activiteiten: nieuwjaarsreceptie, afterwork drinks, personeelsfeest, teambuilding

Interesse?

Hoe verloopt de selectie?
De selectie verloopt via aanwerving, bevordering, interne en externe mobiliteit. 

Het examenprogramma bestaat uit: 

  • een verkennend gesprek op 11 december 2024
  • een thuisopdracht
  • een jurygesprek met toelichting van de thuisopdracht op 18 december 2024
  • een assessment center 

Om aan het eind als geslaagd te worden beschouwd, moet je minstens 50% behalen op elke selectieproef, 60% op het totaal van de selectie en geschikt op het assessment center.

De hoogst gerangschikte kandidaat wordt eerst gecontacteerd om aangesteld te worden. De geslaagde kandidaten die niet worden aangesteld, worden in een wervingsreserve opgenomen, waarvan de geldigheidsduur drie jaar bedraagt en maximaal met twee jaar kan verlengd worden.

Hoe solliciteren? 

Solliciteer via het sollicitatieformulier, ten laatste op maandag 2 december 2024. Vul de gevraagde gegevens in en voeg volgende documenten toe:

  • uitgebreid curriculum vitae, 
  • motivatiebrief waarin je uitlegt waarom deze functie iets voor jou is. Laat ons ook weten hoe je van de vacature op de hoogte bent.
  • diploma,
  • uittreksel uit het strafregister (dat maximum 3 maand oud is op datum dat je indient) 

Wij behandelen enkel tijdige en volledige sollicitaties.

Meer weten?

  • Over de selectieprocedure: contacteer Els De Winter, deskundige personeel via vacature@wetteren.be of 09 365 67 07 of via sollicitaties.poolstok@solvus.be tijdens de selectie.
  • Over de functie-inhoud: contacteer Sander Paret, waarnemend departementsdirecteur Stadsontwikkeling via sander.paret@wetteren.be of 0475 82 16 55. 
Contract
Vast (onbepaalde duur)
Type
Voltijds
Online tot:
december 2, 2024
Provincie
Oost-Vlaanderen
Lokaal bestuur Wetteren
Profiel bekijken
Sector
Gemeentebestuur
Locatie
Wetteren